English


ארוחות פסח
לרכישת הספר
סרטונים ופרסומים



 
מגזין רות סירקיס

סופרמרקט טבעוני למהדרין נפתח בשוק הכרמל


6 ביולי , 2017

"הגל הירוק"- רשת סופרמרקטים טבעונית ראשונה בישראל שתהווה בית בטוח לקהילה, במחירים הוגנים  יוצאת לדרך עם חנות ראשונה בשוק הכרמל בתל אביב. הגל הירוק" נולד בהשראת רשת הסופר-מרקט הטבעוניים veganz הגרמנית שיש לה סניפים בברלין בפרנקפורט ובהמבורג.


 


רפאל אברהם ואילון זקצר מייסדי הרשת אמרו: " אנו גאים על המיזם החדש, אשר ינגיש את הבשורה הטבעונית, בתחילה בשוק הכרמל בתל אביב ולאחר מכן לערים נוספות ברחבי הארץ. הקונספט הייחודי שלנו יעניק שקט נפשי לצרכן הטבעוני ולא פחות חשוב -- חוויה קולינרית שתפתח בפניו עולמות חדשים של טעמים וריחות לבישול בייתי. אנו מאמינים שה"גל הירוק" יהפוך למוסד קמעונאי וקולינרי, שמשלב תחת קורת גג אחת חווית צריכה אחרת של חומרי גלם טבעוניים איכותיים במחירים הוגנים".


 


רשת הגל הירוק מוקמת במודל ייחודי הבא להנגיש את הטבעונות לציבור הרחב ולהעניק חווית קנייה קולינרית של 100% טבעוני, המערבת את כל החושים. החנות הראשונה אשר נפתחה בשוק הכרמל, משתרעת על פני כ-100 מ"ר ומיועדת להיות החנות הראשונה ברשת קמעונאית חדשה, אשר תהווה "בית בטוח", לטבעונים שרוצים להיות בטוחים כי המוצר שרכשו אינו מכיל מרכיבים מן החי.


 


"הגל הירוק" נולד בהשראת רשת הסופר-מרקט הטבעוני veganz הגרמני המחזיק בסניפים בברלין פרנקפורט והמבורג והינו בית העסק היחיד בישראל שהוא "בטוח" לטבעונים וחתום על אמנת מחויבות לטבעונות. כל ספקי הרשת יהיו חתומים על אמנת טבעונות לספקים. הם יחוייבו לבצע בדיקות מחמירות ולהתחייב להביא אך ורק מוצרים המתאימים לעקרונות הטבעונות. הנהלת הרשת מבטיחה לוודא כי כל מוצר עונה לצרכים ולהגדרות הטבעוניות, טרם הכנסתו למגוון.


 


סחר הוגן עם שחקני נשמה


הטבעונות נתפשת כשיטת תזונה יקרה. המתחרים מתייחסים ללקוחות הטבעוניים כאל קהל שבוי ולכן מתח הרווחים במוצרים רבים הוא גדול משמעותית מהמקובל בקמעונות המזון הרגילה. הנהלת "הגל הירוק" מתחייבת למחירים הוגנים ושפויים, ובקטגוריות מוצרים רבים -- אף זולים משמעותית ממחירי השוק. אסטרטגיית המחירים ההוגנים תמנף עבור הלקוחות את ניסיונם הרב של היזמים בתחום הקמעונאות.


גישת הסחר ההוגן, באה לידי ביטוי לא רק במחירים הוגנים אלא גם במערכת היחסים עם הספקים והיצרנים הטבעוניים. יצרנים אלה נמצאים תחת מכבש הלחצים של הרשתות הגדולות. "הגל הירוק" מתחייב לחבק ולתמוך ב-"יצרני הנשמה" הללו, שלא מקבלים שטח מדף בסופרים. לאסוף אותם ולהוות עבורם בית ובעיקר הזדמנות עסקית שהרשתות והחנויות הרגילות לא נותנות להם. לכן יינתן מקום לגלידות, קמחים, בורקסים, ופשטידות מתוצרת מקומית שקשה למצוא במגוון הרגיל של חנויות טבע ורשתות השיווק.


 


לונה פארק קולינרי טבעוני


הסופרמרקט הינו "לונה פארק קולינרי" של מגוון מוצרים טבעוניים שלא קיים בשום מקום בישראל. הוא כולל כ-4000 מוצרים טבעוניים: תחליפי גבינות; תחליפי בשר; דגנים וקטניות; רטבים; שימורים; ותבלינים. מוצרי סופר פוד: סוגי אצות שונים; שעועית אזוקי;אסאי קפוא; קמחים מיוחדים ללא גלוטן..ועוד ועוד.


"הגל הירוק" מציע באמצעות מגוון "ספקי נשמה" ומותג הבית הפרטי שלו, חוויה קולינרית טבעונית מרגשת של צבעים, טעמים וריחות מסביב לעולם. על המדפים נמצאים כבר עכשיו מוצרים טבעוניים סיניים, יפניים, תאילנדים, הודיים, אמריקאיים, איטלקיים; מקסיקניים אתיופיים ועוד ועוד.


 


מוצרי קהילת העברים בדימונה


תחת המותג הפרטי של "הגל הירוק", תוצע סדרת מוצרים מגוונת המיוצרת על ידי קהילת העברים בדימונה, המובילים את תחום הטבעונות בישראל. המותג הפרטי כולל כרגע מוצרים, שלא ניתן למצוא אותם באף מקום אחר: גלידות, גבינות סויה, מאפים, ופשטידות.


הם גם מייצרים  מוצר אב, דמוי בשר ובטעם בשר שבסיסו חלבון חיטה. ממוצר זה הם מייצרים המבורגר, כדורי בשר, שווארמה ופסטרמות.


 


טבעוני טעים זה כל הקטע


העיקרון המוביל את "הגל הירוק" מתבטא בסלוגן "טבעוני טעים זה כל הקטע": הדימוי המקובל לאוכל טבעוני הוא שהטעם פחות חשוב מהבריאות. "בגל הירוק" באים מאהבה לקולינריה טבעונית ומדגישים -- "אנו לא רק מוכרים מוצרים אלא מלמדים איך ליהנות מאוכל טבעוני בבית". ב"גל הירוק" לא מסתפקים בהנגשת העולם הטבעוני וחווית הקנייה, אלא מלמדים איך עושים מהם אוכל טעים.


מייסדי הרשת אומרים: "ההבנה הקולינארית העמוקה שלנו והיכולת להוציא מקסימום טעם והנאה מכל תבשיל, מועברת לצרכן תוך דגשים על שימוש נכון בכל מוצר, שילוב נכון של כל מוצר עם מוצרים אחרים, התאמת המוצר הנכון לשימוש ולצרכים של הלקוח. תוך הנגשת הידע המקצועי- טכניקות בישול, המלצות למנות ותפריטים. בנוסף לביטחון שכל מוצר הוא טבעוני, הלקוחות זוכים גם לידע מעשי שמאפשר להפיק מהמוצר טעמים טובים יותר והנאה גדולה יותר. לפני הכנסת כל מוצר מתבצע תהליך טעימה הכולל גם שימוש במוצר בבישול, על מנת לוודא "טעימות" ולהכין הנחיות בישול מבוססות ניסיון ולא תיאורטיות".


 


על הטבעונות בישראל


אורח החיים הטבעוני הולך ותופס תאוצה בישראל, ועם הגודל מגיע גם הכוח הצרכני. על פי הערכות כ—7%-5% מכלל שוק צרכני המזון הינם טבעונים (300-500 אלף טבעונים) כאשר הזינוק במספרם החל לפני כחמש שנים ומאז הוא גדל בהתמדה. מסעדות טבעוניות רבות נפתחו בשנים האחרונות וליותר מסעדות יש תפריט טבעוני או לפחות מנות טבעוניות בתפריט, המבורגר טבעוני הוא אחת המנות השכיחות בארץ. יצרניות המזון הגדולות לא נותרו אדישות לקהילה ההולכת וגדלה והחלו בשנים האחרונות ל"טבען" ולהתאים את מוצריהם כך שיתאימו לצורכי מזון ללא רכיבים מן החי.


 


אודות היזמים:


אילון זקצר-  יבואן ומפיץ למוצרי מזון לשוק המוסדי (בתי מלון, קייטרינג, אולמות, גני אירועים).החברה פעילה יותר מ-20 שנים ונחשבת לספק מוביל בענף. בשנים האחרונות איילון הינו אבא לילד טבעוני והוביל את המהפכה הטבעונית בשוק המוסדי התמחה בטבעונות ופיתח קו מוצרים שמאפשר ללקוחותיו להגיש תפריט טבעוני עשיר ואיכותי.


רפאל אברהם- בעל ניסיון ניהולי רשתי וקמעונאי עשיר. רפאל עבר תהליך אישי עמוק, הנמשך בימים אלה בכל הקשור לאורח חיים טבעוני. רפאל הינו אוטוריטה קולינרית, בשלך מוערך מוכשר ויצירתי המשלב התמחויות בבישול אתני ובישול ביתי עממי לצד פיוז'ן גורמה יצירתי בסגנון חופשי .


 


"הגל הירוק"- הסופרמרקט הטבעוני הראשון.


החנות הראשונה בשוק הכרמל, רחוב הכרמל 50,


שעות פתיחה: א-ה 09:00-20:00 , ו-09:00-16:00


 


צילומים: ליגרף עיצובים


 

חזור


  חזור לדף ראשי
Copyright 2006 All rights reserved תקנון הרכישות באתר