English


ארוחות פסח
לרכישת הספר
סרטונים ופרסומים



 
מגזין רות סירקיס

NESCAFÉ Taster's Choice מחליפה תווית


25 באוגוסט , 2017

החלפת תווית, ובעיקר החלפת תווית של מוצר יוקרתי ומצליח – היא צעד עסקי גדול ורציני. לאחר 22 שנים בהן התרגלנו לראות את פניו של דוגמן בינלאומי על צנצנת הקפה של NESCAFÉ Taster's Choice, מחליף המותג את תווית האריזה ומתחדש בתווית עדכנית. כדי לרכך את המעבר המציאה החברה גימיק יקר, ייחודי ויוצא דופן:


מאות אלפי צנצנות עם תווית כפולה נשלחו לרשתות השיווק.התווית העליונה דומה לתווית הישנה, אבל מזמינה את הצרכנים לקלף אותה ולגלות את התווית החדשה, עם העיצוב החדש באופן אישי.


 


NESCAFÉ Taster's Choice הושק בארץ בשנת 1995, בשוק שנשלט באותם ימים על ידי קפה נמס אבקתי. עם השקתו, חולל המותג מהפכה, בהביאו חוויה חדשה ומשובחת של קפה נמס מיובש בהקפאה ובעל גרגירים גדולים. המוצר החדש התקבל בחום על ידי הצרכנים הישראליים וכבש לעצמו מקום בצמרת.


 


אורנית זיגר, מנהלת NESCAFÉ ישראל אמרה: "NESCAFÉ Taster's Choice, מוביל את שוק הקפה הנמס בישראל בזכות הנאת הצרכנים מהטעם ומאיכות הקפה עליהם חתום המותג. אנו ב- NESCAFÉ מקדישים מחשבה רבה לחוויית הקפה והיא ניכרת בכל רכיבי המוצר, החל מפולי הקפה המובחרים, דרך הארומה העשירה, הטעם המשובח ועד האריזה.


בהחלפת התוויות למוצרי המותג, חיפשנו פלטפורמה ייחודית, כשבמרכז הייתה החשיבה על הזווית הצרכנית ועל אוהבי נסקפה טייסטרס צ'ויס בפרט".


 


כשרות:  פרווה הרב משה יעקב חרל:פ, רב אסם ובהשגחת הבד"צ חוג חתם סופר, בני ברק


 


ניתן להשיג ברשתות המזון המובילות


 


 

חזור


  חזור לדף ראשי
Copyright 2006 All rights reserved תקנון הרכישות באתר