English


ארוחות פסח
לרכישת הספר
סרטונים ופרסומים



 
מגזין רות סירקיס

קראנצ'וס - -חטיפי חיטה בריאים יותר


23 בנובמבר , 2017

בכירי  חברת שסטוביץ ביניהם: דב גוברין משנה למנכ"ל שסטוביץ, סתיו יואלי מנהלת חטיבת המזון בשסטוביץ, עמיחי אלקלעי - מנהל שיווק קראנצ'וס ומאסטר שף  וענבר ציבל מנהלת מותג קראנצ'וס, השיקו את מותג החטיפים קראנצו'ס במסיבת עיתונאים במלון הרודס בתל אביב. הסדרה המחודשת כוללת 5 טעמים:


פיצה,


·       גריל,


·       בצל,


·       פלאפל


·       ברביקיו.


החטיפים עומדים כבר היום בכל דרישות משרד הבריאות להפחתת נתרן, סוכר ושומן, אשר יחייבו את כל יצרני החטיפים בשנת 2020. ההערכה היא כי במהלך שנת 2018 תהיה חובת סימון של ערכי נתרן, סוכר ושומן רווי, על גבי מוצרים. מוצרים שלא יעמדו בדרישות אלו, יקבלו סימון אדום. רפורמה זו, אשר הוגשה ע"י השר ליצמן, נועדה לקדם הפחתה של צריכת נתרן ושומן רווי המהווים גורם סיכון לבריאות הציבור.


 


המוצרים החדשים הינם בעלי ערכי שומן רווי ונתרן הנמוכים ביותר בשוק החטיפים:


·       40% פחות נתרן


·       60% פחות שומן רווי


בהשוואה לחטיף החיטה המוביל בשוק. במבחני הטעימה הרבים אשר נערכו כהכנה למהלך, טעמם של החטיפים החדשים קיבל ציונים גבוהים מאוד בקרב קהל הצרכנים (בני נוער). בני נוער קבעו כי החטיף החדש טעים כמו ואף עדיף (בטעמים מסוימים) על המתחרה המוביל בקטגוריה.


 


סתיו יואלי מנהלת חטיבת המזון בשסטוביץ אמרה: "למרות ההזדמנות שניתנה לתעשייה לעשות את המהלך בשלוש פעימות, חטיפי קראנצ'וס עומדים בכל דרישות משרד הבריאות לשנת 2020 להפחתת נתרן, סוכר ושומן רווי תוך שימוש בשמן קנולה. משמעות העמידה בדרישות אלה הינה חטיפים בעלי ערכי שומן רווי ונתרן הנמוכים ביותר בקטגוריה. אני מאמינה כי מהלך זה יהפוך את קראנצ'וס, לאלטרנטיבה המועדפת עבור הורים רבים בישראל. השקענו מאמצי פיתוח רבים בשיפור הערכים התזונתיים של החטיפים, תוך הקפדה ובדיקה מעמיקה של התקבלות הטעם והעדפה. במבחני הטעימה שערכנו עולה כי החטיפים המופחתים טעימים לא פחות ובחלק מהטעמים אף עדיפים, במיוחד הפלאפל והברביקיו".


 


שר הבריאות יעקב ליצמן ביקר בקו הייצור של חטיפי קראנצ'וס. במהלך הביקור הוא אמר: "אני שמח על כך שיש היענות לייצור מוצרים שמורידים את אחוזי השומן הרווי והמלח. אשמח לבקר בכל מפעל בישראל שיודיע שהוא מוריד את הערכים התזונתיים בכדי לעודד הרגלי אכילה נכונים". לדבריו: "רפורמת סימון המזון תצא לפועל, למרות שיש לה מתנגדים ואנו מודיעים גם שלא נדחה אותה. יש בישראל בעיה אמיתית של השמנה, אנו בין הגרועים בעולם וכמו כן בעיית סכרת ויש חשיבות לשנות את הרגלי האכילה ולחנך את הילדים בעוד הם קטנים, לאכול נכון ובריא". 


 


חברת שסטוביץ תשקיעה במהלך השקת קראנצ'וס כ 5 מיליון ₪. החטיפים מיוצרים במפעל החברה בבית שמש.


 


כשרות: פרווה, בהשגחת בד"צ העדה החרדית, ירושלים


 


משקל האריזות 70 גרם, מדיניות מחיר אטרקטיבית לצרכן כ- 3 ₪


(שקלול של מחיר מדף ומחיר מבצעים תכופים).


 

חזור


  חזור לדף ראשי
Copyright 2006 All rights reserved תקנון הרכישות באתר