English


ארוחות פסח
לרכישת הספר
סרטונים ופרסומים



 
מגזין רות סירקיס

חברת CENTURY PACIFIC מהפיליפינים נכנסת לשוק הטונה בישראל


15 בפברואר , 2018

במסיבת עיתונאים שערכו החברה הפיליפינית CENTURY TUNA, יחד עם חברת יבנה מוצרי מזון הוצגו שני מוצרי הטונה הראשונים, מתוצרת החברה הפיליפינית אשר ישווקו בישראל :


·       נתחי טונה במי מלח


·       נתחי טונה בשמן


את החברה הפיליפינית הציג גרגורי פראן. את הנציגה בישראל, יבנה מוצרי מזון הציג המנכ"ל שלמה נחליאלי שאמר: "אנחנו הולכים להיות תחרותיים לאור העובדה שאנחנו החברה היחידה בישראל שיכולה לשלוט מקרוב בתהליך כולו, משלב הדייג ועד הגעתו למדף ללא פערי תיווך".


 


שוק הטונה בישראל


השוק מוערך בכמיליארד ₪ מכירות, המחולקים לשוק המבורקד (רשתות שיווק וחנויות פרטיות) בשווי 515 מיליון ₪, לפי נתוני סטורנקסט האחרונים ולשוק המקצועי המהווה נתח דומה (הסעדה ומסעדות). שוק שימורי הטונה שנפתח לתחרות לפני 4 שנים בשל הפחתת המכסים, שגרם בשנים האחרונות לכניסתם של  שחקנים חדשים לתחום וכעת מצטרפת אליו גם חברת CENTURY PACIFIC.


ישראל נתפסת כמעצמת טונה, הצריכה היומית של הישראלים למוצרי הטונה הולכת וגדלה מידי שנה ובשנים האחרונות מדווחים על שיעור צמיחה של % 11 כמותי. הגידול מיוחס בעיקר לערכים התזונתיים הגבוהים של המוצר: מינרלים וויטמינים כמו ברזל, אבץ, מגנזיום, המחזקים את המערכת החיסונית, יש בטונה ריכוז גבוה של חלבון וריכוז נמוך מאוד של שומן ההופכים את המוצר לפופולארי בקרב ספורטאים המעוניינים לבנות את מסת השרירים שלהם מבלי לצבור שומן מיותר. יתרון בריאותי נוסף בטונה הנו תכולת האומגה 3 שלו, המקושרת לשיפור יכולת הקשב וריכוז אצל ילדים ומבוגרים, ומקסום ביצועי המוח.


 


חברת CENTURY PACIFIC GROUP


את החברה הציג סגן נשיא החברה גרגורי פרנסיס:  החברה נוסדה 30 שנה בפיליפינים והיא כיום חברה מובילה שם בתחום המזון והמשקאות. מוצרי החברה נמכרים בכ-60 מדינות ברחבי העולם והיא מחזיקה במפעלי ייצור בפיליפינים, בארצות הברית, בהולנד, בדובאי, באוסטרליה ובברזיל. מחזור המכירות של החברה הוא כ-800 מיליון $ בשנה ובין מוצרי הדגל שלה ניתן למצוא מגוון מוצרי שימורי טונה ומוצרי קוקוס. החברה היחידה בישראל שמציעה רמת איכות גבוהה משלב הדייג של הטונה ועד סיום הייצור, זאת בזכות יצירת תהליך בקרה איכותי מקצועי ומהודק.


 


הכניסה לשוק הישראלי


בשלב הראשון של הכניסה לשוק הטונה בישראל, יחד עם קבוצת יבנה, המנוסה בטעם הישראלי, תשיק החברה תחת המותג החדש CENTURY TUNA שני מוצרים עיקריים: טונה בשמן וטונה במי מלח, שניהם ימכרו באריזה של 160 גרם למוצר לא מסונן ו-112 גרם למוצר מסונן עבור קופסא בודד בנוסף יוצעו גם מארזים של רביעיות.


 


שיתוף הפעולה עם קבוצת יבנה מוצרי מזון


קבוצת יבנה מוצרי מזון הינה מפעל ישראלי מצליח וחדשני לשימורי ירקות ופירות. בשנים האחרונות בחר המפעל להיכנס גם לתחום יבוא מוצרי המזון ויצר קשר הדוק עם חברות מובילות בחו"ל.


שלמה נחליאל מנכ"ל קבוצת יבנה מוצרי מזון אמר: "קבוצת יבנה מייבאת, משווקת ומפיצה בישראל את המותג  CENTURY PACIFIC, החבירה לחברה זו והעבודה המשותפת איתם היא יותר מטבעית לאור יכולותיה של קבוצת יבנה מוצרי מזון והשאיפה הבלתי מתפשרת שלנו למצוינות בתחום איכות המוצר והתאמתו לטעם השוק הישראלי. כולי תקווה ששיתוף פעולה זה יהווה פלטפורמה מוצלחת ומנצחת להחדרת מגוון מוצרי החברה בארץ".


כניסתה של CENTURY לשוק הישראלי הוא מהלך ארוך טווח. לכן נבחרה קבוצת יבנה מוצרי מזון, שמשלבת אף היא את העקרונות של הקפדה על איכות תוך שמירה על יעילות מקסימאלית. יחד אנחנו מביאים לשוק מוצר איכותי במחיר תחרותי ובטעם מנצח".


 

חזור


  חזור לדף ראשי
Copyright 2006 All rights reserved תקנון הרכישות באתר