לראשונה, תחת המותג שוופס, נכנסה יפאורה לפני ארבעה חודשים לתחום האלכוהול עם השקת סדרת קוקטיילים מבעבעים על בסיס הטעמים המוכרים של שוופס, בשילוב עם 5% אלכוהול איכותי:
· וודקה ראשן,
· ג'ין טוניק,
· מוחיטו,
· לימונערק.
לדברי יניב פרנקו, מנהל אגף השיווק ביפאורה: "השקה מאד מוצלחת לשוופס קוקטיילים החדשים שלנו עם כניסה ראשונה של יפאורה לתחום האלכוהול והרחבה של המותג האהוב שוופס לעולמות חדשים. ארבעה חודשים מאז השקנו את המשקאות וכבר הגיעו לנתח שוק של 9.5% בקטגוריה."
סדרת קוקטיילים עם אלכוהול של שוופס
לאחר מחקר צרכנים מקיף, השיקה יפאורה לראשונה סגמנט חדש למותג שוופס. סדרת קוקטיילים חדשה, מוכנים לשתייה בארבעה טעמים אהובים וקלאסיים המכילים 5% אלכוהול אמיתי ואיכותי. הקוקטיילים מתאימים לאירוח ולשתייה ביתית, איפה שרוצים, מתי שרוצים ובאפס מאמץ.
שוק הקוקטיילים המוכנים בישראל
בישראל הטרנד התחיל לתפוס תאוצה בתחילת 2020. מאז, צריכת האלכוהול הביתית גדלה באופן משמעותי, וטרנד הקוקטיילים המבוקבקים הפך לסגמנט מוביל בצריכת אלכוהול בישראל. בישראל מוערך השוק הזה ב- 50 מיליון ₪ לערך.
קמפיין הפרסום לסדרת הקוקטיילים של Schweppes עם אלכוהול
הקמפיין יכלול פרסום בטלויזיה, חסויות, קמפיין דיגיטל ורשתות חברתיות.
היקף השקעה בקמפיין כ-3 מיליון ₪
כשרות:
פרווה למהדרין,
מיוצר בהשגחת הרבנות הראשות רחובות.
ובאישור בד"צ מהדרין, הרב אברהם רובין.
Comments